onsdag 9 januari 2013

Böj dig framåt böj dig bakåt...

... men vad är det här för gymnastik!


Klockan är nu 02.20 och jag har precis blivit klar med all jäkla packning.. Förstår inte hur jag ska lyckas bära på alla mina väskor på tåget, får hoppas att någon vänlig själ kan hjälpa mig.

Mina kläder som jag beställde från Nelly kom idag. Herre jävlar vad snygga dom är! Kanske slänger upp en bild sen om jag kommer ihåg det, för just nu ligger dom ner packade. 
Medan jag ändå snackar om kläder måste jag få säga en sak om hår. Tycker det är så sjukt fult att ha överdrivet mycket löshår i, som dessutom är närmare en meter långt. Skit snyggt med långt tjockt hår, men va fan, det finns en gräns liksom. Men men, alla tycker vi olika .. 

Ingen ide att jag går och lägger mig nu, ska ändå upp om två timmar. Drar igång några avsnitt på den grymma serien The 4400 och pussar lite på min prins! 


Bjuder på en alldeles super braigt fin låt så här på kvällskvisten, jag gillar den massvis!


//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar