måndag 18 juli 2011

Väder gudarna...

... är inte på min sida idag!
Skulle ha kilat iväg ner till stranden för ungefär en timme sedan, men himmelen är helt igen murad utav dumma moln :(  Förhoppningsvis kanske det spricker upp snart så att jag han ha en mysig dag på stranden trots allt.

För övrigt så befinner jag mig för tillfället nere i Skåne med min familj. Jag bor just nu i en husvagn på en camping och det är nog det värsta jag har gjort i hela mitt liv, aldrig mer husvagn! Längtar obeskrivligt mycket hem till en riktig toalett, badkar och dusch. För att inte tala om min sköna säng, mitt fluffiga täcke och mina underbara kuddar! Det enda som är bra här är att det är jätte nära ner till havet.

Nu börjar faktiskt solen kika fram, bäst att jag pyser iväg nu innan den får för sig att försvinna igen.



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar