fredag 29 juli 2011

Den som lever...

... får se!

layouten här på bloggen är fortfarande under konstruktion, bara jag som tappade tålamodet och behöver en liten paus ;p

Jag sitter just nu och spelar Veronica Maggio på absolut högsta volym, den kvinnan är grym! "älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig. Det var han som ville kyssa mig" 
Kvällen ikväll kommer att bestå av en rejäl skopa mys, lite chihuahua och massa jäkla popcorn. Jag har blivit helt galet tokigt beroende utav popcorn, fy f'*n va det är gott!

Den egentliga anledningen till denna myskväll är inte att jag har gått och blivit allmänt tråkig eller så, nejdå. Det är nämligen så att morgondagen kommer att bli helt crazy. Det är då starten på Classic Car Week går av stapeln och den starten kommer att firas rejält. Blir först grilling med ett helt gäng "raggar svin", sedan kommer vi att åka ner mot Rättvik för nattliga festligheter, kommer bli askalas grymt!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar