fredag 22 juli 2011

Vad vore väl en vattenfestival...

... utan regn?

Hela himmelen har öppnat sig och regnet öser ner, hatar det här äckel vädret! Jag har hellre vinter än genomlider den här jäkla regnperioden. På vintern räknar man med att det ska vara kallt och trist så då är man förberedd på det. Men på sommaren räknar man med sol och fint väder, så när det blir så här blir man bara besviken. Sista minuten någon ?

Nu på morgonen har jag varit inne i Mora på polisförhör, det gick väl helt okej. Blev fullkomligt utfrågad om något som hände för ett år sen, ett helt år sen. Liksom hur ska jag kunna komma ihåg det!? Kommer ju knappt ihåg vad jag gjorde igår? haha!
På eftermiddagen ska jag iväg och kolla på en lägenhet, super skoj. Så nu hoppas jag på en flytt inom en väldigt snar framtid :)
Om detta monsunregn har lugnat ner sig framåt kvällen, vilket jag tvivlar på, så blir det ut på galet galej!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar