måndag 18 juli 2011

Hajar, sköldpaddor, sjöhästar...

... sjöstjärnor, clown fiskar och bläckfiskar.

Jag var i Danmark förra veckan på en liten familjetripp. Som vanligt när min familj hittar på något så slutar det alltid i fullt och totalt kaos. Kan ju säga så här att språket var lite utav problem och det blev en hel del knäppa missförstånd, inte minst mellan mig och en taxichaufför som skulle köra oss till hotellet. Kan ju bara klargöra att tydligen betyder ferie - semester och INTE hamn! ops. Språk har aldrig varit min starka sida.

Tyvärr regnade det en hel del när vi var där. Så för att fly undan regnet besökte vi ett stort akvarium, kollade på en massa olika fiskar och andra spännande vatten saker.
Det blev även en del shopping, vilket är det absolut bästa som finns enligt mig så tummen upp för det :)











// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar