tisdag 26 juli 2011

Nu ska jag...

... krypa ner under täcket för att invänta John Blund!

Skulle kila iväg på en kvälls promix med min vovve tillsammans med bästa vän, hennes kille och hennes vovvar. Det slutade med att jag kom hem ungefär 4 timmar senare, tiden går fort när man har roligt. Rastade hundarna, pratade skvaller, skrattade och blev halvt uppätna av äckel myggorna.
Imorgon ska vi tydligen iväg och käka lunch tillsammans på det lilla cafét här i byn. Men jag är hungrig redan nu, lär väl ha svultit ihjäl eller nått tills imorgon. Aja den som lever får se!
Imorgon ska jag även ringa till hyresvärden och säga att jag vill ha lägenheten, så nu hoppas hoppas jag att jag får den!

Nu kom min käre mor hem från sin tjej middag (kl: 03.07), - oj, jag trodde klockan var typ kvart i tolv! haha, bra där mami.

Nej, tack & godnatt.
 

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar