söndag 26 maj 2013

Spontana saker...

... blir alltid bäst!

Ikväll var det cruising här i byn och jag hade inte planerat ett skit. Men så kom min fina kusin och hennes familj hit, grillade och hade det super trevligt. Drack goda drinkar och hade det skönt ute på altanen hemma hos mamma... 
Sen kom Tobbe och Ronny hit och drog med mig ut på galej, tokstollarna! Var ute på byn först en sväng och sen gick vi in på hotellet, dansade, träffade massa folk och hade super kul! Träffade på massa folk som jag inte sett på evigheter, alla slet och drog i mig och tyckte det var jättekul att se mig här hemma, blev verkligen super glad ( : Så nu har jag lovat att komma hit på midsommar och ösa med folket.

Ops, haha. Ingen fest utan olyckor ..

... och fula bilder (;



 // EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar