tisdag 30 oktober 2012

Imorgon blir det...

... bye bye blondie!

Yes it's true, ska äntligen bli av med min blonda hårfärg. Blont hår kan vara fint på sommaren och så, men personligen tycker jag egentligen inte alls om det. Brunt/mörkare hår ser mer sofistikerat ut, är 100 ggr snyggare och dessutom ser det mer "levande" ut. Du kan aldrig få samma glans och liv i ett blont hår som i ett brunt/mörkt hår, det är i alla fall min åsikt. 
Anledningen att jag tog bort min mörka hårfärg och blev blond var för att jag vela få bort den svarta färgen som hade bitit sig fast i mitt hår och plocka fram min naturliga hårfärg. Nu är det gjort så nu vill jag återgå till att bli mörkhårig igen, som jag längtar!

Känner mig dock lite osäker om det går att färga mitt hår precis så som jag vill ha det med tanke på att det just nu är ljusare än någonsin. Får väl ta det i omgångar i värsta fall, fast nä, klart det går att fixa! 

Bjuder på ett liiitet smakprov, det färdiga resultatet får ni se imorgon ..



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar