lördag 6 oktober 2012

Den här filmen innehåller material...

... som är olämpligt för barn!

Min planerade ute kväll blev ganska snabbt till en inne kväll då jag åkte på sjukaste magvärken någonsin, vart kom den ifrån bara sådär undrar jag ? Fast lika glad för det är jag men gladast är nog Alfonz! Nä inte så kul faktiskt, men sprang ner till coop och inhandlade diverse tabletter så värken är i alla fall hanterbar förtillfället. 

Sitter här helt ensam, eller Affi är ju så klart här, i en kolsvart lägenhet med endast lite ljus tända och kollar på skräckfilm.. Typ den mest korkade idén genom tiderna börjar jag inse! Marcus är ute med sina kompisar och firar en kille som fyller år, han kommer inte hem förens typ 23 imorgon kväll. Lär inte bli mycket sömn inatt .. 

Tar min popcorn skål, kryper upp i ena hörnet i soffan och drar upp filten till ögonbrynen.. Gömmer mig även lite bakom kudden, för säkerheten skull. 


The awakening

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar