fredag 10 augusti 2012

Skolstarten...

... närmar sig med storm steg!

Om ungefär en vecka sätter jag mig i skolbänken igen, som jag längtar! Ska bli så skönt att komma in i en normal dygnsrytm och en normal vardag igen, börjar tröttna på att vara helt dagvild och slarva med sömnen och inte ha några vettiga rutiner...
Men är gånger som denna man saknar sin gamla klass lite extra och alla hästlärarna, ja hela stiernhöök faktiskt.

NPH09

Ikväll är jag och Alfonz ensamma hemma, Marcus är hos sin mamma, så vi har myspys i soffan! Imorgon ska jag till lägenheten i Malmö och hämta alla mina kläder, ska bo här hos Marcus ett tag tills jag får lägenhet i Skurup. Blev tyvärr krångel med mitt boende som jag hade så nu väntar jag på nytt. Men jag klagar inte precis på att bo här, slipper sova själv på nätterna och slipper vakna själv på morgonen ( : 


\\  EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar