söndag 19 augusti 2012

Back to verkligheten...

... imorgon!

Dagen jag både har längtat efter och våndats inför är imorgon här, jag ska börja skolan igen. Är med skräckblandad förtjusning som jag kommer hoppa på tåget och åka till skolan!

Jag saknar mina fina vänner hemma i Dalarna, men jag skulle ändå inte byta ut detta mot nått annat i hela världen. 

Dagen idag har varit helt sinnessjukt äckligt varm, 31 grader bara i luften så då kan ni ju gissa hur varmt det har varit i solen .. Sen helt torr luft och helt vindstilla på det, toppen. Dessutom har jag fått halsont from hell !
Började dagen med en promenad hem till Marcus mamma för att hämta bilen, var där på kräftskiva igår och gick hem på natten. Var väl inte kalas kul att gå lång promenad mitt på dagen idag, till och med Alfonz strejkade! 

Efter det åkte vi raka spåret och köpte glass, mums. Sen stack vi hem och stängde in oss i sovrummet, på med air conditionern ?, massagen i sängen och tvn. Haha, ja ibland kan det vara skönt att fly undan värmen när man inte orkar med den!

Marcus är hos en kompis och spelar poker just nu, där kommer han förmodligen bli typ hela natten så gissa om jag ska reta honom när han ska upp kl 6 imorgon bitti ; ) Själv ska jag inte upp för ens vid 9 då skolan börjar så sent som 12, sjukt skönt. 
Ska duscha, baka lite cup cakes och mysa ner mig med min prins framför 90210. Blir att passa på och njuta som bara den av min sista lediga kväll helt utan skolarbete på väldigt länge!



\\ EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar