onsdag 22 augusti 2012

Försöker mig på att...

... bygga ihop en garderob/byrå!

Både jag och Marcus är två riktiga kläd narkomaner och alla garderober är fyllda till bredden. Det ligger fullt med kläder utspridda i lägenheten, mest mina, som det inte finns plats för någonstans.. Så det var bara att köpa en byrå där förhoppningsvis resterande klädesplagg ska få plats.

Så tänkte nu att jag skulle försöka mig på att bygga ihop den. Det är typ 1000 olika delar som ser ungefär precis likadana ut. Börjar känna att detta var en mycket korkad idé, är dessutom själv hemma och i beskrivningen står det att det behövs två personer. Men äh, jag kan själv (; Står dessutom att man måste vara på mjukt underlag, men det hårda köksgolvet funkar fin fint!








//EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar