torsdag 8 augusti 2013

Idag har varit...

... en mycket bra dag!

Har varit ute i Höllviken på stranden vid havet hela dagen, älskar att verkligen att vara där! 
Tog även årets första dopp idag, haha.. Bättre sent än aldrig. Dök omkring och kollade på genomskinliga fiskar, ganska coola faktiskt men även ganska äckliga.
Kom även till insikt med en sak idag.. Jag kan absolut inte simma! Vet såklart hur man gör men jag är helt värdelös på det, kommer ingenstans och bara sjunker :p Tror att jag skulle behöva finslipa lite på min teknik.

Snyggast på hela stranden!
Alfonz var såklart med idag, det bästa han vet är att vara på stranden. Han däremot är riktigt duktig på att simma, antar att det är alla simlektioner som jag har gett honom hemma i badkaret som gjort honom till en grym simmare! Komiskt i och för sig med tanke på att jag själv är så kass på det .. 




//EF




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar