måndag 12 augusti 2013

En väldigt bra...

... start på dagen!

Idag började M jobba igen, skönt att hans semester är slut nu tycker jag. Lite underligt kanske, men det betyder lite mer fasta rutiner igen vilket jag gillar, mår bäst då. Inga jättesena kvällar och sova bort halva dagarna. Nu blir det upp halv 8 varje morgon och ut på PW med min fina fyrbenta, hem äta frukost och duscha. Perfekt start på dagen!
Var väldigt duktig och gick 6 km varje morgon innan M fick semester så nu när den är över ska jag bli lika duktig igen.

I morse gick vi 4 km sen tyckte Alfonz att han hade varit tillräckligt duktig och det tyckte jag också. Han pinnade på bra med sina små ben och tungan blev längre och längre och tillslut släpade den nästan i backen, standard när han börjar bli trött. 
Satte oss i solen vid dammen och tittade lite på ankorna innan i gick hem, väldigt intressant om man frågar Affi.




//E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar