måndag 24 september 2012

There must be some kind of way out of here...

... said the joker to the thief, yeah!

Ledig från skolan imorgon.. Men vore korkat och säga att jag är ledig med tanke på att jag skulle kunna fylla en hel jävla pool med allt skolarbete som måste göras. 
Känner att min "måste göra lista" växer sig längre och längre för varje dag som går, men inte deppar jag för det, nej då.

Men nu ska ni inte tro att det enda jag gör är att begrava mig i skolarbete. För på onsdag ska jag ut och äta, kanske klämmer in en bio också? På torsdag fyller Marcus år så blir väl lite tårta och allt sånt där som hör till. Fredag blir det förmodligen en vända på stan med lite shopping och in handlande av nödvändiga och mindre nödvändiga saker.. Slutar liksom alltid med att man kommer hem med nått som man lika gärna hade kunnat lämnat kvar i affären, ah ni vet nog precis vad jag menar! 

Det är lite av det jag har tänkt underhålla mig med denna veckan, bortsett från alla vardagliga måsten...

Sen detta eviga lägenhets letande som även det tar upp en hel del av min tid för tillfället, mitt boende här hemma hos Marcus är ju som ni redan vet bara tillfälligt. Så hoppas verkligen att jag får tag på nått eget fortare än fortast (: 





// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar