söndag 8 september 2013

Idag är det...

... söndag!

Tänkte att jag skulle ta och rensa ur min garderob idag, har dock en känsla av att det knappt kommer finnas några kläder kvar när jag är klar. Jag är expert på att köpa klädesplagg som jag tycker är riktigt snygga i affären men sen när jag kommer hem så inser jag att det inte alls är min stil, hur tänkte jag där liksom? Lite dumt att köpa kläder som är snygga så länge dom inte sitter på mig :p

Måste även packa, flyttar ju ut till Helgagården IMORGON! Var ner i tvättstugan och tänkte göra en sista minuten tvätt som alltid, men då var bokningssystemet ur funktion !? What !? Jag måste tvätta, NU!

   

Funderar även på att gå ner och köpa en pizza, bor ovanpå en pizzeria, orkar verkligen inte laga mat idag...


//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar