måndag 1 juli 2013

I'm gonna pick up the pieces...

... and build a lego house!

Kom på att jag inte visat några bilder alls på lägenheten som jag sa förut att jag skulle göra när vi hade flyttat in. Har tyvärr inte tagit några än heller men ska fixa några så fort jag kommer hem. Vårat vattenskadade badrum är såklart även det klart och blev kanonfint!

Hittade dock dessa tre bilder på min telefon, helt osammanhängande och random men kanske lite roligare än inget alls. Den på köket är dessutom nån månad gammal, här hänt lite sen den är tagen. Men som sagt, ska ta några nya direkt jag kommer hem! :) 



Tycker inte alls om denna klädhängaren vi har i hallen så den ska ut snabbt som ögat! Ska in ny inredning i hallen. 
Man kan även dessutom skymta badrumsdörren i bakgrunden, alltid något (;  

  
Detta är en hel mysig park som ligger precis där vi bor, blir ca 6 km där varje morgon, perfekt start på dagen! 

Hittade denna nu också, som är på ena väggen i vardagsrummet. Älskar tavlorna!




//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar