torsdag 4 juli 2013

And i can't change...

... even if i tried!

Vaknade med en jäkla värk i magen i morse, perfekt start på dagen, verkligen! Nu har jag huvudvärk och hostar, kanske håller på och få nån rejäl förkylning eller så är det min kropp som jävlas med mig, den har varit lite konstig på senaste. 

Så idag har jag mest legat i sängen i fosterställning och ätit ipren, enda som hjälper när jag får sådär ont i magen. Men är dessvärre inte speciellt sugen på att sova nu efter att ha varit som en zombie hela dagen.

På tal om zombie såg jag precis en skräckfilm med min bror som var förbannat dålig. En film som jag har velat se för tyckte den verkade så bra, hade jättehöga förhoppningar på den. Men nej blev så besviken! 
Evil dead heter den, jätteblodig och slafsig. Ni vet en sån där film där det bara sprutar blod och kroppsdelar typ hela tiden, gillar inte alls såna filmer! 

Men här ska ni få höra något som däremot är SÅ BRA!




//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar