söndag 30 juni 2013

Det är skimmer i molnen...

... och glitter i sjön!

Känns som att jag har varit överallt och ingenstans ikväll, men riktigt trevligt har det varit. 
Smet in bland cirkus djuren så här mitt i natten och gav dom lite gräs och mat i smyg, busigt! Kamelen var faktiskt jättesnäll, den slickade på mig massor med gånger, gav mig lite pussar. Och zebran å åsnan var inte så dumma dom heller, super söta!
Men usch va jag tycker synd om cirkus djur, fy.. Resten av världen borde följa i Grekland och Cyperns spår och förbjuda det. Okej hästar, hundar, kossor.. Men elefanter, kameler och zebror hör inte hemma i extremt trånga hägn på detta vis! 
Nej då kan vi underhålla oss på bättre sätt tycker jag ( : 






Nu ipren, one tree hill & sängen med min prins.


//EF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar